ЗВІТ по зверненням громадян за  2021 рік.

Управлінням екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Управління) здійснювались заходи щодо забезпечення безумовного виконання працівниками Управління вимог Закону України «Про звернення громадян, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.2008 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України» від 07.02.2008 № 109/2008».

Працівниками Управління  протягом звітного періоду забезпечувався   належний розгляд звернень громадян, що надходили до Управління із належним реагуванням на обґрунтовані заяви та скарги громадян, роз’яснення проблем, що спричиняють їх надходження. Підвищено персональну відповідальність посадових осіб за забезпечення системності у роботі зі зверненнями громадян, належного реагування на обґрунтовані заяви і скарги громадян, розв’язання проблем, що спричиняють їх надходження.

Протягом 2021 року до Управління надійшло та опрацьовано 375 звернень громадян. З них опрацьовано 65 звернень, які надійшли на електронний сервіс «ecomapa.gov.ua», надано проміжні відповіді авторам звернень та залишаються на контролі.

Всі питання, порушені у зверненнях громадян були взяті на контроль та розглянуті у визначені терміни, про що було інформовано авторів звернень.

Переважна більшість звернень надійшла від мешканців міста Житомира та Житомирського району.

У зверненнях піднімались переважно земельні питання, а також питання  щодо ліквідації стихійних сміттєзвалищ та забруднення навколишнього середовища.

У рамках дотримання принципів відкритості та прозорості діяльності управління працює вебсайт Управління (http://www.eprdep.zht.gov.ua), на якому висвітлюється екологічна інформація, а також детально описаний механізм подання інформаційних запитів, звернень від громадян.

Також, у робочі дні працює телефон «гарячої лінії» (наказ від 14.04.2018 № 22-ОД «Про затвердження прямої «гарячої телефонної лінії»).

Відповідальними працівниками Управління дотримуються вимоги Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Класифікатора звернень  громадян, затверджених постановами Кабінету Міністрів України   від 14.04.1997 № 348  та від  24.09.2008 № 858 відповідно.

Щокварталу здійснюється аналітична робота за зверненнями громадян, що надійшли до Управління.

Керівництвом Управління систематично аналізується робота із зверненнями громадян, встановлений дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей  авторам звернень.